Asistenčné služby môžete využiť:
1. pri škodách spôsobených technickou haváriou, zablokovaní dverí alebo iných urgentných situáciách
Zabezpečíme dodávateľa a uhradíme náklady na opravu (vrátane cestovných nákladov a nevyhnutných náhradných dielov), aby sme zabránili ďalším škodám alebo zníženiu kvality vášho bývania v mieste poistenia v prípade:
• poškodenia vodovodného alebo kanalizačného potrubia,
• upchatia toalety, sprchy, vane alebo umývadla,
• poruchy elektrického rozvodu,
• poruchy vykurovacieho systému (napr. plynový alebo elektrický kotol, kotol na tuhé palivá alebo biomasy, tepelné čerpadlo, solárny systém) alebo prívodu teplej vody dodávanej vykurovacím systémom,
• poruchy klimatizačného systému ako pevne zabudovanej súčasti technického vybavenia budovy,
• poškodenia zámkov vonkajších dverí, strechy, dverí alebo okien budovy v dôsledku víchrice, povodne, záplavy, požiaru, dymu, vlámania alebo pokusu o vlámanie alebo vandalizmu; kedy vám poskytneme núdzové dočasné riešenie,
• zablokovania dverí (s mechanickými zámkami), zabezpečíme ich otvorenie; v prípade straty, krádeže alebo lúpeže kľúča uhradíme prácu a náhradné diely na výmenu zámku; dodávateľ služby je oprávnený vykonať vašu identifikáciu, aby sa predišlo omylu v osobe oprávnenej disponovať nehnuteľnosťou v mieste poistenia (kontrola občianskeho preukazu, písomné vyhlásenie o vzťahu k vlastníkovi budovy),
• zamorenia potkanmi, myšami, hmyzom alebo hniezdami ôs a sršňov v mieste poistenia (v prípade hniezd ôs a sršňov aj keď sú umiestnené na vonkajšej stene, streche alebo pod strechou).
2. pri poruchách vybraných domácich spotrebičov
V prípade poruchy vybraného domáceho spotrebiča, pod ktorým sa rozumie chladnička, mraznička, sporák, rúra na pečenie, umývačka riadu, automatická pračka alebo sušička bielizne, zabezpečíme dodávateľa a uhradíme náklady na opravu (vrátane cestovných nákladov dodávateľa a náhradných dielov), ak
• je vybraný spotrebič inštalovaný v mieste poistenia a
• nie je starší ako 5 rokov a
• cena spotrebiča v čase kúpy je maximálne 2500 € a
• na poruchu sa nevzťahuje záruka alebo predĺžená záruka výrobcu, resp. predajcu.
V prípade poruchy domáceho spotrebiča zorganizujeme návštevu dodávateľa s cieľom určiť, či je možné poškodenie opraviť, či už na mieste alebo u dodávateľa. V prípade, že poškodenie musí byť opravené u dodávateľa, uhradíme náklady na prepravu. V takom prípade s vami dohodne čas vrátenia opraveného tovaru (pondelok až piatok, v pracovnej dobe od 9:00 do 17:00).
Návšteva dodávateľa vo vašej domácnosti sa môže vykonať iba vtedy, keď ste prítomný vy alebo váš zástupca.
V prípade technickej havárie, zabuchnutia dverí alebo poruchy vášho spotrebiča, kontaktujte nonstop asistenčnú službu Allianz Assistance +421 2 50 122 222.
Máte nárok na poskytnutie poistného plnenia z poistnej udalosti maximálne 4-krát za poistný rok.
Celkové hodnotenie spokojnosti zákazníkov
4.7/5
240741 Hodnotenie
Hodnotenie našich zákazníkov