„Sme hrdí na to, že sme sa stali číslom jedna v poistení. Je to znak toho, že naša stratégia a transformácia fungujú. Základom našej stratégie je Jednoduchosť vyhráva. Zvýšená hodnota našej značky odráža relevantnejšiu a konzistentnejšiu globálnu značku, ktorá sa transformuje na viac intuitívne produkty a služby a vyváži podnikanie do oblastí s vysokým dopytom a vyššou ziskovosťou,“ uviedol Serge Raffard, riaditeľ pre stratégiu, marketing a distribúciu skupiny Allianz.
|
Poisťovňa Allianz sa podľa rebríčka 2019 Interbrand Best Global Brand Rankings stala značkou číslo jedna v oblasti poistenia. Hodnota značky Allianz oproti minulému roku stúpla o 12 % a dosiahla 12,1 miliárd dolárov. Od roku 2018 Allianz v rebríčku najcennejších globálnych značiek postúpila o 6 priečok a obsadila aktuálne 43. miesto.
Ako vám môžeme pomôcť?