„Značka Allianz preukazuje silnú odolnosť a hodnotu pre klientov, spoločnosť a širší trh. Usilovne sme pracovali na tom, aby sme na značku a skúsenosti zákazníkov aplikovali naše hlavné princípy," hovorí strategický riaditeľ skupiny, marketingu a riaditeľ distribúcie skupiny Allianz Serge Raffard. Aby Allianz aj naďalej stavala na sile svojej značky, zlepšila svoju globálnu súdržnosť, spriaznenosť a rozlišovaciu schopnosť pomocou prístupu „OneAllianz“. Ten bol použitý na zjednotenie prítomnosti značky Allianz v jedno logo, jedno posolstvo a jednu kampaň. Allianz, navyše, celosvetovo významne zlepšila prácu so zákazníckou skúsenosťou, pozorne načúva svojim klientom prostredníctvom série programov a vďaka tomu zlepšuje svoje procesy, produkty a servis klientom.
Osemročné celosvetové partnerstvo Allianz s olympijským a paralympijským hnutím takisto zdôraznilo úlohu Allianz ako globálneho poisťovateľa podporujúceho športový ekosystém. Od štartu partnerstva v januári 2021 sa obľuba značky Allianz medzi ľuďmi, ktorí si toto prepojenie uvedomujú, výrazne zvýšila.