ktorá sa predovšetkým orientuje na zákazníka a na digitalizáciu poisťovacích procesov. „Vynikajúce umiestnenie v rebríčku svedčí o tom, že stratégia našej značky, rovnako ako jasné zameranie na zákazníka a digitalizáciu procesov, budujú dôveru a rezonujú medzi našimi klientmi po celom svete. Chceme sa im aj takto poďakovať za ich lojalitu," uviedol Christian Deuringer, riaditeľ Global Brand management v skupine Allianz.
Značke Allianz sa darí nielen v globálnom meradle, ale aj na Slovensku, kde je Allianz – Slovenská poisťovňa jednoznačnou jednotkou na poistnom trhu. Za minulý rok dosiahla predpísané poistné vo výške 544,2 milióna eur, čo predstavuje nárast o 2,9 % oproti predchádzajúcemu roku. Jej produkty a služby získali viaceré prestížne ocenenia. V súťaži finančných produktov Zlatá minca 2015 sa Allianz – SP stala najúspešnejšou poisťovňou, keď obhájila prvenstvo pre osem z deviatich nominovaných produktov a získala aj ocenenia Najinovatívnejšia poisťovňa a Objav roka. Podľa ankety SIBAF, ktorú organizuje Slovenská asociácia sprostredkovateľov v poisťovníctve (SASP), sa Allianz – SP stala najlepším poisťovateľom vozidiel na Slovensku a v kategórii poistenia priemyselných a podnikateľských rizík získala druhé miesto.