Prečo si uzatvoriť Šťastný život

Hlavné poistenie pre dospelú osobu alebo dieťa
Poistenie je poskytnuté klientovi s hlavným poistením ako bonus, ak je splnená podmienka výšky minimálneho poistného za poistnú zmluvu.
Poistenie môžete využiť pri týchto životných udalostiach:
a) úraz, choroba, tehotenstvo poisteného,
b) smrť poisteného,
c) úraz alebo choroba blízkej osoby poisteného,
d) stav poisteného alebo udalosť vyžadujúca psychologické poradenstvo pre poisteného,
e) stav poisteného alebo udalosť vyžadujúca právne poradenstvo pre poisteného v prípade nárokov zo sociálneho a zdravotného poistenia alebo v prípade vzniku škody pri poistnej udalosti v zmysle písm. a) a b) tohto odseku.
f) stav poisteného alebo udalosť vyžadujúca poradenstvo v tehotenstve
g) udalosť vyžadujúca telefonickú poradňu praktického lekára
h) udalosť vyžadujúca vyhľadanie zdravotníckeho zariadenia
Služby sú k dispozícii 24 hodín denne na telefónnom čísle
+421 2 50 122 222.
Voliteľné poistenie pre dospelú osobu
Poistenie slúži na krytie úveru. Či už máte, prípadne sa chystáte zobrať si hypotéku alebo iný úver, poistenie úveru zabezpečí vás, spoludlžníka aj rodinu v prípade ťažkej životnej situácie, ako je smrť, invalidita či kritická choroba. Ochráni vaše bývanie a finančne zabezpečí vaše záväzky. Poistením môže byť poistená jedna dospelá osoba alebo dvojica dospelých osôb. Vyplatením poistného plnenia po prvej poistnej udalosti toto poistenie zaniká.
Bonus navyše
Ak si uzatvoríte Poistenie úveru získate ako bonus navyše Poistenie náhrady poistného pri dlhodobej pracovnej neschopnosti. V prípade poistnej udalosti poistenému vrátime poistné za Poistenie úveru za celé obdobie dlhodobej pracovnej neschopnosti.
Zabezpečí najbližšie osoby poisteného v okamihu jeho úmrtia. Poistenie je tiež vhodné ako poistenie hypotekárneho alebo stavebného úveru, poistenie leasingu, investičných akcií a ďalších aktivít.
Poisťovňa v tomto type poistenia garantuje výplatu dohodnutej poistnej sumy ihneď po úmrtí poisteného.
Pri neúrazovej smrti vyplatíme pozostalým:
- v prvých dvoch rokoch poistenia - sumu zodpovedajúcu výške zaplateného poistného,
- od tretieho roku poistenia - príslušné % z poistnej sumy.
Poistenie zabezpečí vaše potreby v prípade diagnostikovania závažného ochorenia alebo podstúpenia náročnej operácie. Môžete si vybrať jeden z balíkov SILVER, GOLD alebo PLATINUM.
Hlavné výhody poistenia:
- krytie až 70-ich kritických chorôb
- viacnásobné poistné plnenie až do výšky 600 % z poistnej sumy
- 2-násobné poistné plnenie pri najčastejších typoch nádorových ochorení
- bezplatný benefit NutriFit MyLifestyle
Benefit NutriFit MyLifestyle je test DNA, ktorý vám na základe vašej genetickej analýzy poskytne individuálny plán výživy a životného štýlu.
O podmienkach získania benefitu NutriFit MyLifestyle nájdete viac informácií tu.
Výšku poistného plnenia za dobu pracovnej neschopnosti si určíte vhodne zvoleným začiatkom výplaty denných dávok. Začiatok plnenia si môžete stanoviť od 1. alebo 29. dňa pracovnej neschopnosti. Minimálna doba práceneschopnosti musí byť 29 alebo 60 dní.
V prípade práceneschopnosti z dôvodu diagnostikovania rakoviny vám vyplatíme dvojnásobok poistného plnenia.
s následkom smrti
Poistenie zmierni vaše finančné problémy v čase trvania nezamestnanosti vyplácaním mesačných dávok najviac počas 12 mesiacov.
V prípade pracovného úrazu s následkom smrti, pozostalým vyplatíme jednorazovú dávku vo výške maximálne 12-násobku dohodnutej poistnej sumy.
V prípade invalidity - dlhodobo nepriaznivého zdravotného stavu poisteného s poklesom schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť o viac ako 70 % je tak poistník zbavený povinnosti platiť bežné poistné za poistnú zmluvu. Dôvodom tohto stavu môže byť úraz alebo choroba, ktoré nastali po začiatku poistenia. V prípade choroby je podmienkou, že invalidita nastala po 15 mesiacoch od začiatku poistenia.
Oslobodením od platenia poistného niektoré z poistení dohodnuté na poistnej zmluve zanikajú.
Podrobnejšie informácie nájdete nižšie v časti doplňujúce informácie a dokumenty.
Súčasťou poistenia Doktor+ sú aj Informačné služby, ktoré sú vám k dispozícii opakovane a bez obmedzenia počas celej doby trvania poistenia, 24 hodín denne na tel. čísle +421 2 50 122 222.
Poistenie Služba Asistent zabezpečuje poistenému poskytnutie pomoci, keď sa ocitne v situácii, ktorá nastala v dôsledku poistnej udalosti.
Informačné služby
Vytvorené najmä za účelom zvýšenia informovanosti poisteného v oblasti ochrany zdravia, tzv. „lekár na telefóne" a pomoc pre pozostalých. Poistený má nárok požiadať o Informačné služby opakovane a bez obmedzenia počas celej doby trvania poistenia, 24 hodín denne na tel. čísle +421 2 50 122 222.
Asistenčné služby
Ide o služby materiálnej povahy, určené poistenému, sú organizované poskytovateľom v rozsahu:
- preprava po hospitalizácii,
- preprava na kontrolné vyšetrenie alebo rehabilitáciu po hospitalizácii a/alebo späť,
- rehabilitácia po hospitalizácii,
- kontrola domácnosti počas hospitalizácie,
- asistencia v domácnosti po hospitalizácii, rozšírená o zabezpečenie nákupu po hospitalizácii a zabezpečenie dovozu liekov po hospitalizácii,
- návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného.
Voliteľné poistenia pre dieťa
Poistenie vám umožňuje zdravotný stav dieťaťa konzultovať s viacerými odborníkmi, tzv. druhý lekársky názor. Na viac ako 90 diagnóz vám sprostredkujeme kontakt na zdravotnícke zariadenie, resp. špecialistu v zahraničí, ktorý odporučí najvhodnejšiu liečbu. Podrobnejšie informácie nájdete nižšie v časti doplňujúce informácie a dokumenty.
Súčasťou poistenia Doktor+ sú aj Informačné služby, ktoré sú vám k dispozícii opakovane a bez obmedzenia počas celej doby trvania poistenia, 24 hodín denne na tel. čísle +421 2 50 122 222.
Poistenie Služba Asistent zabezpečuje poistenému poskytnutie pomoci, keď sa ocitne v situácii, ktorá nastala v dôsledku poistnej udalosti.
Informačné služby
Vytvorené najmä za účelom zvýšenia informovanosti poisteného v oblasti ochrany zdravia, tzv. „lekár na telefóne“ a pomoc pre pozostalých. Poistený má nárok požiadať o Informačné služby opakovane a bez obmedzenia počas celej doby trvania poistenia, 24 hodín denne na tel. čísle +421 2 50 122 222.
Asistenčné služby
Ide o služby materiálnej povahy, určené poistenému, sú organizované poskytovateľom v rozsahu:
- preprava po hospitalizácii,
- preprava na kontrolné vyšetrenie alebo rehabilitáciu po hospitalizácii a/alebo späť,
- rehabilitácia po hospitalizácii,
- kontrola domácnosti počas hospitalizácie,
- asistencia v domácnosti po hospitalizácii, rozšírená o zabezpečenie nákupu po hospitalizácii a zabezpečenie dovozu liekov po hospitalizácii,
- návšteva praktického lekára v domácnosti poisteného.
💡 Tip
💡Vedeli ste, že...
Skúsenosti našich zákazníkov
Prečítajte si, ako poistenie pomohlo našim klientom
TIP
Užitočné rady ako využiť vaše poistenie naplno
Odpovede na najčastejšie otázky k životnému poisteniu
Finančné prostriedky z poistenia môže klient využiť na zabezpečenie stability svojej rodiny alebo splácania záväzkov (napr. úver) počas liečenia choroby. Zároveň ich môže využiť aj na pokrytie nákladov, ktoré nie sú kryté zdravotným poistením alebo na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť. Poistený si môže vybrať jeden z balíkov SILVER, GOLD alebo PLATINUM.
Poistenie kritických chorôb kryje až 70 chorôb, ktoré sú rozdelené do piatich skupín:
1. Nádorové ochorenia
2. Ochorenia obehového systému
3. Ochorenia spojené so zlyhávaním orgánov
4. Ochorenia nervového systému
5. Iné závažné ochorenia