šťastná rodina v obývačke sediaca na zemi so psom

Môj domov - poistenie majetku

Chráňte si svoju domácnosť či majetok


  • Domov je miesto, kde sa cítite v bezpečí, nachádzate pokoj a vytvárate si tie najkrajšie spomienky. S naším poistením Môj domov ochránite svoju domácnosť a majetok pred neočakávanými udalosťami, ako sú požiar, povodeň, krádež či živelná pohroma.
  • Poistenie Môj domov vám ponúka:
  • na uzatvorenie poistenia budovy a domácnosti vám postačí 1 zmluva
  • jednoduchosť - máte možnosť výberu z 3 balíkov krytia
  • flexibilnosť a prehľadnosť
  • poistenie bez spoluúčasti

 

Allianz sa stal už siedmy rok po sebe svetovou poisťovacou značkou
číslo 1 v rámci Interbrand Best Global Brands Ranking 2024.
ocenenie brand global insurance 2024

Môj domov poskytuje rozsah poistnej ochrany, ktorá môže zahŕňať škody na vašom majetku, škody, ktoré spôsobíte tretím osobám v bežnom živote ako aj doplnkové služby.

Nezabudnite si k poisteniu majetku uzatvoriť aj zodpovednosť za škodu fyzickej osoby. Poistenie sa vzťahuje na škody, ktoré vy alebo člen rodiny spôsobíte niekomu inému na majetku a zdraví. S týmto poistením sa už nemusíte obávať finančných výdavkov, ak napríklad

  • vaše dieťa pri hre s loptou rozbije susedovi okno,
  • nedopatrením v obchode zhodíte regál s tovarom,
  • alebo zabudnete vypnúť vodu a vytopíte suseda.

Asistenčné služby môžete využiť:

1. pri škodách spôsobených technickou haváriou, zablokovaní dverí alebo iných urgentných situáciách

Zabezpečíme dodávateľa a uhradíme náklady na opravu (vrátane cestovných nákladov a nevyhnutných náhradných dielov), aby sme zabránili ďalším škodám alebo zníženiu kvality vášho bývania v mieste poistenia v prípade:

• poškodenia vodovodného alebo kanalizačného potrubia,

• upchatia toalety, sprchy, vane alebo umývadla,

• poruchy elektrického rozvodu,

• poruchy vykurovacieho systému (napr. plynový alebo elektrický kotol, kotol na tuhé palivá alebo biomasy, tepelné čerpadlo, solárny systém) alebo prívodu teplej vody dodávanej vykurovacím systémom,

• poruchy klimatizačného systému ako pevne zabudovanej súčasti technického vybavenia budovy,

• poškodenia zámkov vonkajších dverí, strechy, dverí alebo okien budovy v dôsledku víchrice, povodne, záplavy, požiaru, dymu, vlámania alebo pokusu o vlámanie alebo vandalizmu; kedy vám poskytneme núdzové dočasné riešenie,

• zablokovania dverí (s mechanickými zámkami), zabezpečíme ich otvorenie; v prípade straty, krádeže alebo lúpeže kľúča uhradíme prácu a náhradné diely na výmenu zámku; dodávateľ služby je oprávnený vykonať vašu identifikáciu, aby sa predišlo omylu v osobe oprávnenej disponovať nehnuteľnosťou v mieste poistenia (kontrola občianskeho preukazu, písomné vyhlásenie o vzťahu k vlastníkovi budovy),

• zamorenia potkanmi, myšami, hmyzom alebo hniezdami ôs a sršňov v mieste poistenia (v prípade hniezd ôs a sršňov aj keď sú umiestnené na vonkajšej stene, streche alebo pod strechou).

2. pri poruchách vybraných domácich spotrebičov

V prípade poruchy vybraného domáceho spotrebiča, pod ktorým sa rozumie chladnička, mraznička, sporák, rúra na pečenie, umývačka riadu, automatická pračka alebo sušička bielizne, zabezpečíme dodávateľa a uhradíme náklady na opravu (vrátane cestovných nákladov dodávateľa a náhradných dielov), ak

• je vybraný spotrebič inštalovaný v mieste poistenia a

• nie je starší ako 5 rokov a

• cena spotrebiča v čase kúpy je maximálne 2500 € a

• na poruchu sa nevzťahuje záruka alebo predĺžená záruka výrobcu, resp. predajcu.

V prípade poruchy domáceho spotrebiča zorganizujeme návštevu dodávateľa s cieľom určiť, či je možné poškodenie opraviť, či už na mieste alebo u dodávateľa. V prípade, že poškodenie musí byť opravené u dodávateľa, uhradíme náklady na prepravu. V takom prípade s vami dohodne čas vrátenia opraveného tovaru (pondelok až piatok, v pracovnej dobe od 9:00 do 17:00).

Návšteva dodávateľa vo vašej domácnosti sa môže vykonať iba vtedy, keď ste prítomný vy alebo váš zástupca.

V prípade technickej havárie, zabuchnutia dverí alebo poruchy vášho spotrebiča, kontaktujte nonstop asistenčnú službu Allianz Assistance +421 2 50 122 222.

Máte nárok na poskytnutie poistného plnenia z poistnej udalosti maximálne 4-krát za poistný rok.

Poistná suma budovy by mala zodpovedať jej novej cene. Pomôžeme vám s určením ceny budovy podľa našich oceňovacích tabuliek. Ak je nami stanovená cena budovy nízka, môžete si ju navýšiť.

Nájomník musí mať uzatvorené vlastné poistenie zodpovednosti za škodu.

 
Domáce zvieratá sú poistené na všetky dohodnuté riziká v poistení domácnosti. Nie je však kryté ochorenie alebo úraz, ktoré nevznikli v súvislosti s poisteným rizikom.
 
Indexácia je šikovné riešenie, ktoré chráni vaše poistenie majetku pred infláciou.
 
 

Máte záujem o poistenie?

Vyplňte formulár a budeme vás kontaktovať.

Warning - The E-Mail Address configured for this form is either unverified or invalid. Please verify the E-Mail Address and try again later.

A verification E-Mail was sent to the following E-Mail addresses:

Kindly check the corresponding inbox for a verification E-Mail and verify it.

Zadaním vašich kontaktných údajov potvrdzujete svoj záujem o uzatvorenie poistnej zmluvy a skutočnosť, že ste sa oboznámili s informáciami o spracúvaní osobných údajov.