V tomto kroku máte dve možnosti. Môžete prijať navrhované peňažné plnenie kliknutím na „Akceptujem a opravu si vybavím sám“, v ďalšom kroku vyplníte číslo účtu, na ktoré vám poistné plnenie pošleme a samotné vybavenie opravy vozidla už bude na vás. V prípade, že nie ste spokojní s navrhovanou sumou, môžete si auto dať opraviť v ľubovoľnom servise a následne nahráte faktúru na poskytnutý odkaz a po posúdení vám uhradíme príslušné plnenie.
Druhou možnosťou je požiadať nás o pomoc pri nájdení servisu a zabezpečení opravy vášho auta. Pokiaľ zvolíte možnosť „Pomôžte mi nájsť servis“ načíta sa mapa vášho okolia, respektíve vami zadanej adresy, aj s vyznačenými zmluvnými servismi. Zo zoznamu si vyberiete ten, ktorý vám najviac vyhovuje a svoju voľbu potvrdíte tlačidlom „Pokračovať“. Môžete si samozrejme vybrať aj iný ako zmluvný servis, kliknutím na „Neviem nájsť vhodný servis“.
Pokiaľ ste si vybrali z ponuky zmluvných servisov, vaše údaje sme zaslali vybranému servisu, z ktorého vás budú do 2 pracovných hodín kontaktovať ohľadom dohodnutia termínu opravy vášho auta. Náklady na opravu vozidla vysporiadame my, vy už v servise zaplatíte len prípadnú spoluúčasť. Informáciu o výške spoluúčasti vám poskytne priamo vybraný servis.
Termín vyzdvihnutia opraveného auta si budete môcť pozrieť na odkaze priradenom k riešeniu vašej poistnej udalosti, kde nájdete aj kontaktné informácie na vami vybraný servis pre prípad potreby. Na aktualizáciu informácií budete upozornený emailom alebo sms.
Posledným krokom je vaša spätná väzba. Vyplnenie hodnotenia vám zaberie pár sekúnd. Každý názor je pre nás veľmi dôležitý. Pozitívne hodnotenie nás motivuje a kritika nám umožňuje naše služby aj naďalej zlepšovať.